خرید اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی بری دندانپزشکان فعال در سراسر ایران
نوشته شده توسط : تجهیزات دندانپزشکی

 

خرید اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی بری دندانپزشکان فعال در سراسر ایران

فروش اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی    در گذشته امری غیر قابل تصور به نظر میرسید و از این رو سایت های فعالی در این حوزه وجود نداشتند و دندانپزشکان خود شخصا برای خرید تجهیزات مورد نیاز خود به بازار تجهیزات مراجعه می کردند. این پروسه خرید طولانی و خسته کننده بود و بعضا کالایی هم خریداری می شد که کیفیت خوبی نداشت.

با راه اندازی سایت های تخصصی در این حوزه این مشکل تا حد زیادی برطرف شد و امروزه بیشتر دندانپزشکان تمایل به خرید از این سایت ها را دارند تا خود شخصا به بازار بروند و خرید کنند. در واقع زمان خرید از طریق این سایتها به حداقل میزان ممکن می رسد و اطلاعاتی که راجع به محصولات می توان به دست اورد بسیار جامع تر و کاملتر خواهد بود.

کام طب مرجع جامع تجهیزات دندانپزشکی    و مواد دندانپزشکی است که از سال 94 فعالیت خود را اغاز نموده و با راه اندازی سایتی جامع از متنوع ترین محصولات موجود در بازار کار را برای دندانپزشکان بسیار ساده کرده است. در واقع از طریق این سایت میتوان به موجود بودن کالاهای موجوددر بازار دسترسی پیدا کرد و قیمت انها را نیز به روز شده مشاهده نمایند. البته در این سالها به قدری نوسانات قیمت زیاد بوده و در برخی روزها امکان به روز کردن قیمت وجود نداشت.

با این حال راه اندازی این سایت های تخصصی در این حوزه بسیار کارامد بوده و روند خرید را برای دندانپزشکان بسیار ساده کرده است. اطلاعات جامعی را امروزه میتوان از طریق سایتهای تخصصی د راین حوزه به دست اورد. هر محصولی را که دندانپزشک نیاز داشته باشد با یک سرچ ساده در گوگل می تواند به قیمت و مشخصات ان دسترسی پیدا کند.

کام طب علاوه بر راه اندازی سایت تخصصی فروش تجهیزات دندانپزشکی    در اینستاگرام خود نیز به صورت فعال قیمتها و شرایط فروش اقساطی را قرار می دهد . در پیج اینستا گرام دندانپزشکان می توانند از قیمتهای به روز تجهیزات اطلاع کسب کنند و شریط ویژه اقساطی را نیز بدانند و از این فرصتها برای خرید تجهیزات مورد نیاز خود استفاده کنند. در واقع ما از هر بستری در فضای مجازی استفاده کرده ایم تا اطلاعات جامع و کاملی را در اختیار دندانپزشکان قرار دهیم و خرید را برای انها ساده تر کنیم.

بعضا دندانپزشکانی که در شهرستانها فعالیت دارند از این امکان خرید به راحتی می توانند استفاده کنند و دیگر نیاز نیست برای خرید تجهیزات خود به تهران بیایند یا از طریق واسطه ها خرید کنند. از طریق این سایتها می توانند سفارش خود را ثبت کنند و طی مدت 2 تا 3 روز کاری محصول خود را درب مطب تحول بگیرند. در واقع با راه اندازی این امکان هر دندانپزشکی هر جای ایران می تواند به تجهیزات روز بازار دسترسی داشته باشد.

ما در شرکت کام طب قصد داریم تا راحتی خرید را برای شما دندانپزشکان عزیز به ارمغان اوریم و سعی ما و همه همکاران ما در شرکت کام طب همین مساله است.





:: برچسب‌ها: تجهیزات دندانپزشکی , لوازم دندانپزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: